MEGA-Lalkowa MANIA

Cześć! Dziś będzie trochę długo!
Mam teraz mnóstwo lalek
Zobaczcie!!
Dostałem Totally Hair Barbie którą nazwałem "Florence Ann Black" (Skrótem 'Flory West.')
Tak wygląda

Jak słodko wygląda w swoim łóżeczku....
Teraz pora na Lalki Metoo
To akurat moja pierwsza Metoo
 Ma rózowe pantofelki...                                               ....i z moim imieniem!!!!!!
I takie słodkie pocztóweczki!!! (przepraszam za odwrócone zdjęcie)
Teraz pora na...słodkiego dzidziusia!!!!
Nazwałem go Francia.
Teraz pora na Lalki Przytulanki - Les Mistinguettes
Ma Niebiesko-pomarańczowe buciki
Widać metkę?
                                                  Powracamy do nowych lalek Barbie
                                                 
Nazwałem ją Candy..i jej koń Cupcake
.
...też jest piesek 
Teraz pora na deskorolkową
Tu jest pluszowy piesek i z gry Mario,Księżniczka Peach
A tu mój cały domek
Trochę mniej domku
Sprawdzałem swojego maila
I cała seria lalek


To już koniec.
Do pytań proszę napisać list
Do zobaczenia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BarbaraMillicentRoberts